Neem je camera mee, maak wat foto's van je CX3 om te delen!
Ga ook op de foto en laat je gezicht zien!
Ga ook op de foto en laat je gezicht zien!
Ik hou van het interieur van de 2. Perkamenten interieurs hebben perkamenten stukjes waar wij rode stukjes hebbenPrachtige vloot! Kunnen we binnenin de 2 zien?
Absoluut Debs.Omdat het zielrood prachtig is, anchorman. Niet dat ik bevooroordeeld ben of zo.![]()
Ik heb geen foto's van het interieur van de M2. Het is een beetje saai, gewoon zwart in zwart. Te donker nu om foto's te maken. Maar misschien kan ik er in het weekend een paar maken.Prachtige vloot! Kunnen we binnenin de 2 zien?
Ik ben dol op de rondingen van de CX-3. Heb je aan andere velgen gedacht?quick pic
Zoiets is mij niet bekendTrim: GS
Kleur: Keramisch Metallic
Op de parkeerplaats!
Een van de beschikbare uitvoeringen in Canada. Gelijk aan de US Touring, denk ik.Voor zover ik weet bestaat zoiets niet
Ik zag vandaag een Ceramic in de zon en het ziet er erg mooi uit met de zwarte afwerking voor wat contrast en de LED-dagrijverlichting maakt het er nog beter uit. Mooie foto'sOnze Ceramic Silver GT AWD
Ziet er echt wit uit op deze foto. Eerste dag dat we hem ophaalden. Kun je zien dat ze blij was?
Derde foto - Downtown Chicago
Ja, het is de middelste uitvoering van de drie die in Canada beschikbaar zijnEen van de beschikbare uitvoeringen in Canada. Gelijk aan de US Touring, geloof ik.