Aktualizacja luty 2020
Nowe zmiany na stronie forum zmieniły liczbę postów na stronę, więc sekcja podnoszenia sprężyny zaczyna się teraz na stronie 4, a nie tak jak podano poniżej.
==========================
Aktualizacja: wrzesień 2019
Podniesienie zostało osiągnięte! Strona 8-9 dla odniesienia
Sprężyny zostały użyte zamiast dystansów.
----------------------------------------------
Aktualizacja: sierpień 2019
Wątek został odnowiony z potencjalnym startem w okolicach końca strony 5, ponieważ znaleziono sprzedawcę, który może sprzedawać sprężyny, które rozwiązałyby problem z tyłu, którego te dystanse nie mogły pomieścić.
***
Po próbie i błędzie instalacji dystansów z przykrością informuję, że nie działają one przy podnoszeniu tyłu. Części nie pasowały do tylnego zawieszenia z powodu kątowania belki skrętnej w dół, co sprawiało, że instalacja była niezwykle niebezpieczna, oprócz ekstremalnego obciążenia, jakie wywierałoby to na przewody hamulcowe i otaczający sprzęt itp.
W tym momencie nie jest możliwe podniesienie cx-3 (Z DYSTANSAMI) ze względu na konfigurację tylnego zawieszenia z fabryki.
NIE KUPUJ ŻADNYCH DYSTANSÓW OBIECUJĄCYCH PODNIESIENIE
To tak naprawdę nie wina sprzedawców, poza tym, że tak naprawdę nie próbują części, które sprzedają. Teoretycznie powinno to działać, gdyby nie konfiguracja belki skrętnej/tylnej sprężyny.
Nowe zmiany na stronie forum zmieniły liczbę postów na stronę, więc sekcja podnoszenia sprężyny zaczyna się teraz na stronie 4, a nie tak jak podano poniżej.
==========================
Aktualizacja: wrzesień 2019
Podniesienie zostało osiągnięte! Strona 8-9 dla odniesienia
Sprężyny zostały użyte zamiast dystansów.
----------------------------------------------
Aktualizacja: sierpień 2019
Wątek został odnowiony z potencjalnym startem w okolicach końca strony 5, ponieważ znaleziono sprzedawcę, który może sprzedawać sprężyny, które rozwiązałyby problem z tyłu, którego te dystanse nie mogły pomieścić.
***
Po próbie i błędzie instalacji dystansów z przykrością informuję, że nie działają one przy podnoszeniu tyłu. Części nie pasowały do tylnego zawieszenia z powodu kątowania belki skrętnej w dół, co sprawiało, że instalacja była niezwykle niebezpieczna, oprócz ekstremalnego obciążenia, jakie wywierałoby to na przewody hamulcowe i otaczający sprzęt itp.
W tym momencie nie jest możliwe podniesienie cx-3 (Z DYSTANSAMI) ze względu na konfigurację tylnego zawieszenia z fabryki.
NIE KUPUJ ŻADNYCH DYSTANSÓW OBIECUJĄCYCH PODNIESIENIE
To tak naprawdę nie wina sprzedawców, poza tym, że tak naprawdę nie próbują części, które sprzedają. Teoretycznie powinno to działać, gdyby nie konfiguracja belki skrętnej/tylnej sprężyny.