Mazda CX-3 Forum banner

2017 Mazda 3 Hulp nodig bij het updaten van mijn OS, muziekdatabase/fail-safe

Tags
#mazda3
8.6K views 9 replies 9 participants last post by  fanman2025  
#1 ·
Hallo, kunt u helpen mijn besturingssysteem bij te werken? OS-versie is 59.00.441 NA N. Muziekdatabaseversie is 00.07.000. Fail-Safe-versie is 59.00.441. Is er firmware of safeware om de versie bij te werken die ik op mijn Mazda 3 infotainmentversie heb? Sorry, ik ben hier nieuw.

#5 ·
Ik ben op zoek naar opname, als je iets vindt, deel dan de link, alsjeblieft
U moet een privébericht sturen / een privégesprek beginnen met forumlid ASH8 - hier is zijn informatie ASH8 Hij kan antwoorden met links naar de verschillende updatebestanden en instructies over het uitvoeren van het updateproces. Wanneer u het gesprek begint, moet ASH8 weten welke versie momenteel in uw auto is geïnstalleerd. U kunt dit vinden in het gedeelte Infotainment-instellingen, laatste sectie. Hij is gevestigd in Australië, dus houd rekening met tijdsverschillen voordat u een antwoord krijgt, enz.

#3 ·
Om het infotainmentsysteem van uw Mazda 3 bij te werken, raad ik de volgende stappen aan:
  1. Controleer op updates: Bezoek de officiële Mazda-website of neem contact op met uw lokale Mazda-dealer om te controleren of er firmware- of software-updates beschikbaar zijn voor uw specifieke Mazda 3-model en infotainment-systeemversie. Ze kunnen u de benodigde bestanden en instructies verstrekken.
  2. Volg de instructies: Als er updates beschikbaar zijn, volg dan zorgvuldig de instructies van Mazda om de updates te downloaden en te installeren op een USB-stick of SD-kaart, afhankelijk van de specifieke vereisten.
  3. Updateproces: Plaats de USB-stick of SD-kaart in het infotainmentsysteem van uw Mazda 3 en volg de instructies op het scherm om het updateproces te starten. Zorg ervoor dat de ontsteking van uw voertuig tijdens de update is ingeschakeld en dat de motor pas wordt uitgeschakeld als de update is voltooid.
  4. Professionele hulp: Als u niet zeker weet of u de update zelf moet uitvoeren, of als u problemen ondervindt tijdens het proces, wordt aanbevolen om hulp te vragen van een gekwalificeerde technicus of uw lokale Mazda-dealer te bezoeken. Zij hebben de expertise en de tools om uw infotainmentsysteem correct bij te werken.

#4 ·
Hallo, kunt u helpen mijn
OS te updaten? De versie is 59.00.441 NA N
Muziekdatabaseversie is 00.07.000
Fail-Safe-versie is 59.00.441

Is er een firmware of safeware om de versie te updaten die ik op mijn Mazda 3 infotainmentversie heb? Sorry, ik ben hier nieuw.
U moet een privébericht sturen / een privégesprek beginnen met forumlid ASH8 - hier is zijn informatie ASH8 Hij zal kunnen antwoorden met links naar de verschillende updatebestanden en instructies over het uitvoeren van het updateproces. Ik ben er zeker van dat als uw auto momenteel 59.xx.xxx NA heeft geïnstalleerd, u gewoon kunt updaten naar de nieuwste 74.xx.xxx NA-firmware zonder de tussentijdse 70.xx.xxx failsafe en herinstallatieprocedure uit te voeren. ASH8 zal dit bevestigen. Hij is gevestigd in Australië, dus houd rekening met tijdsverschillen voordat u een antwoord krijgt, enz.

Opmerking: Mogelijk moet u een verdere post op dit forum plaatsen voordat u een privégesprek kunt starten. Alleen reageren op mijn bericht zou voldoende moeten zijn :)

#6 ·
Je moet een privébericht sturen / een privégesprek beginnen met forumlid ASH8 - hier is zijn informatie. Hij zal in staat zijn om te antwoorden met links naar de verschillende updatebestanden en instructies over het uitvoeren van het updateproces. Ik weet zeker dat als je auto momenteel 59.xx.xxx NA geïnstalleerd heeft, je gewoon kunt updaten naar de nieuwste 74.xx.xxx NA firmware zonder de tussentijdse 70.xx.xxx failsafe en herinstallatieprocedure uit te voeren. ASH8 zal dit bevestigen. Hij is gevestigd in Australië, dus houd rekening met tijdsverschillen voordat je een antwoord krijgt, enz.

Opmerking: Mogelijk moet je een verdere post op dit forum plaatsen voordat je een privégesprek kunt beginnen. Gewoon reageren op mijn bericht zou voldoende moeten zijn :)
Ik ben hier om dezelfde reden. Om mijn MZD-firmware te updaten.

This post has been deleted